بعد از خرید انجام تراکنش در چه منویی وارد دوره ها شوم ؟

 

 

723 بار

بازدید

1 دقیقه

زمان مطالعه

6 گفتگو

تعداد دیدگاه

دیدگاه (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

خواهشن جواب بدید بعد از ثبت نام کجا برم آزمون بدم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام. در دوره مهارتی ثبت نام کردم و پرداخت را هم انجام دادم اما در بخش دوره های من با وجود گذشت ۵ روز هنوز دوره فعال نشده و نمی توانم در آزمون های دوره شرکت کنم و چند بار با شماره پشتیبانی تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود.
در بخش پشتیبانی هم درخواست راهنمایی کردم و کسی پاسخگو نبوده.
لطفا راهنمایی کنید که چگونه در آزمون های دوره شرکت کنیم و گواهی های مهارتی را دریافت کنیم.

This comment was minimized by the moderator on the site

چرا با شماره های پشتیبانی تماس می گیریم کسی پاسخگو نیست؟
در بخش پیام و دیدگاه هم که کسی جواب نمی دهد?

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام وقت بخیر من دوره را خریداری کردم باید برای آزمون چه اقدامی کنم؟

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام مهلت آزمون مهارت های هفتگانه گی تمدید میشه؟ چون قبلا با پشتیبانی تماس گرفته بودم گفته بودن تمدید میشه

This comment was minimized by the moderator on the site

چرا با این ک ثبت نام کردم فعال نیستندمن 6دوره خریدم ولی فعال نیستن

هنوز هیچ دیدگاهی ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان ثبت نام یا ورورد به ناحیه کاربری.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک موقعیت شما